minikalp03 kizlar merhaba 6+2 hamileyim bugün ilk defa doktora gittim karından ultrasonla keseyi gördük ve çok normal olduğunu söyledi ama bebeği göremedik henüz alttan bakmadı haftaya görürüz dedi 6. haftada görünmemesi normalmi sizce
Selo39 minikalp03 canım üzülme 8 haftaya kadar göremeyen var.. doktorun zaten kötü bi şey olsaydı söylerdi Allah kucağına almayı nasip etsin iyi düşün iyi olsun 🙏
Hafize35 minikalp03 bende şimdi doktordan geldim benimde 6+2gunluk kese gozuktu karından baktı ama bebek gözükmedi çok üzüldüm kesenin gelişimi iyi dedi folik asit verdi
Linva minikalp03 aynı şeyi bende yaşadım doktor bu haftalarda makinelerin bebeği görecek hassasiyette olamadığını söyledi 🤔
minikalp03 Linva sağlık ocağında calisiyorum canım genelde gebe ve bebeklere bakıyorum 6 haftanın içinde olan tüm gebelerimiz kalp atışını duydu diye gittim ama bana henüz nasip olmadı tedirgin oldum ister istemez i
Linva minikalp03 haklısınız belkide geç döllenme oldu bende tedirginim gebelik kesesi 25 mm olmadan boş denilmiyormuş Allah yardımcımız olsun beklemekten başka çare yok