Hazır konu açılmışken bende rapor hakkında bişey sormak istiyorum kızlar 32. Haftada rapora ayrılma hakkımız var ya normalde ben markette çalışıyorum şimdiden zorlanıyorım ama iki ay daha dayanayım diyorum size sorum ben 32. Haftaya doğum raporuna ayrılmadan önce 28. Haftata doktorumdan rapor istesen 32. Haftaya kadar o raporu kullansqm 32 de doğum raporu alsam beni nasıl etkiler bu durum maddi anlamda yani 32. Aydan bir önceki ayı da raporlu geçirsem yine de doğum parası hakkından yararlanabilir miyim