Sedos5066 hamileliğimin ilk 3 ayı her hafta gittim,ikinci 3 aylık dönemde ayda bir gittim,son 3 aylık dönemde 2 haftada bir gittim ve 1 aydır nerdeyse her hafta gidiyorum,bir zararı olsaydı o cihazın doktorlar hiç kullanmazdı bebeklere yaptığı sıkıntıları da öğrenirdik duyardık