26 hafta 1 gunluk hamileyim.uzun zamandır toplanma kasılma hissi vardı.Bu sabah ağrıyla uyandım.1 saatte 10 12 kez kasılma oldu sonra saatte 5 e 3 e düştü şuan azaldı yok gibi.kasılma olup bittiğinde bebeğim çok hareketli oluyo.doktorum dinlenmemi söyledi zaten bi süredir evdeyim ve kendimi yoracak hiçbisey yapmadım.endol fitil verdi kasılma için 1 günlük gecmezse 3 gün kullan birak dedi.yaşayanlar bu günleri atlatanlardan yorum bekliyorum 🙁 ağrıları geçti mi? 40 haftayi tamamladılar mı acaba?