Herkese merhabalar. Hepimiz için hayırlı doğumlar diliyorum.
10 gün önce kaşıntılarımın başlaması sebebiyle doktorumun istediği ile karaciğer enzimlerime baktırmam gerektiği söylendi. Alt ve ast değerlerim için kan verdim. Doktoruma gösterdiğimde birazcık yüksek çıktığını takipte kalmamız gerektiğini söyledi. (Alt 83, ast 55)
şimdi tekrardan kan verdim.
Sizlerin başına da geldi mi? Geldi ise değerleriniz nedir? Bu süreçleri nasıl geçirdiniz? Bebeği sezaryanle acil alınması gerekir değerler yükselirse dedi sağlık ocağındaki hemşire😔 lütfen fikir verin bilgilerinizi paylaşın resmen düşmüş durumdayım…
Şuan 37. Haftamdayım.