Endiselianne20 Selam kızlar suan 21. Haftama yeni girdim tekme falan hissetmiyorum arada karnım içten açıyor gibi oluyor oraya dokunma veya kasima istegi duyuyorum ama hareketmi anlamiyorum cok korkuyorum Allah korusun bisey olsa anlamam diye
62fatma Endiselianne20 pıt pıt bşy damar atmasindan bir tık daha şiddetli bende ilk hareketini 20 haftada net hissettim şimdi 22 haftadayım sırt üstü yatınca mutlaka pıt pıt eder birde gece uyumaya çalışırken çok pıt pıt ediyor
bebegim_28 Endiselianne20 ilk hissetme direk tekme olmuyor canım ne 20 de hissettim ama bağırsak hareketi gibiydi bağırsaklarda gaz var gibi geliyordu 2 3 hafta kadar hep öyleydi 27 ye girdim 2 haftadır net hissediyorum
Mommy- İlk hissetmeler tekme şeklinde değilde damar atması gibi, bağırsak hareketi gibi olur şiddetli bir tekme beklemeyin☺️
Endiselianne20 Gobegimin altında bi kaç kez kalp arısı gibi bisey hissettim ama karnimdada sanki içten biri bisey batiriyor aciyor givi hissediyorum hareket hissedemeyince cok korkuyorum😔 herseyi denedim ama hissedemiyorum
Endiselianne20 bebegim_28 daha önce kimyasal gebelik falan yaşadım o yüzden bu gebelikte cok endişeleniyorum Allah korusun kalbi falan dursa nerden anlicam diye düşünüyorum kötü bir belirtim yok kendimi iyi hissediyorum ama ne bileyim çok takiliyorum