Kızlar en son 5 haftalıkken doktora gitmiştim bu hafta gittim bir de 8. Haftadayım kalp atışını bana dinletmedi yasak dedi ben bakıcam sadece falan dedi o hevesle gitmistim ama üzüldüm ilk gebeliğim olduğu için kalp atışı normal kanaman falam yok kese yapısı da düzgün dedi ama sol tarafımda ufak bir kist olduğunu söyledi 4 mm kadar çok önemli bisey değil cok küçük zaten dedi ama açıklama yapmadı kafamı kurcaladı o ne kisti olabilir yasayan var mı böyle bisey