Ben tek gittim kimse yoktu yanımda.Geçen hafta çarşamba 50 lik yapıldı sınırda gibi çıktı daha önce hep şekerime baktırdım bi sıkıntı yoktu şükür.Bu da gebeliğe bağlı oluyor dedi doktorum.Daha sonra dahiliyeye gönderdiler doktor 4 gün normal beslen diyet yapmadan gel dedi.çarşamba gidicem tekrardan yükleme yapılacak ama bu sefer 100 ml yapılacak.İçecekte abartılacak gibi kötü değil aynı bildiğiniz meyveli gazoz.Elmalıydı benimki gayet iyiydi tadıda ☺️