Bende bundan 5 ay önce doğum yaptım ve yeni yazma fırsatım oldu doğumumu devlet hastanesinde normal olarak yaptım 41. Haftası dolmasına rağmen sancım gelmedi hastaneye cuma günü saat 9 da çağırdılar yatışım 11 de yapıldı hiç açıklığım yoktu ve bebek doğum kanalına epey uzak tı 12 de suni sancımı vermeye başlayıp bebeğin suyunu patlattılar birde ne görelim bebeğin suyu bitmiş ve kakasını yapmış o kadar korktum ki Allah tan yememiş devlette her gittiğimde doktor herşey normal diyordu umursamazlığa gel çocuğun gram suyu yok. Açılmam hızlı bir şekilde gerçekleş ti suni sancı zor gerçek ten ama öyle insanlardan duyduğunuz gibi inleten bir ağrı değil dayanılabilir saat tam 16.25 te 3 kilo 575 gram bitanecik kızımı kucağıma aldım kesi yapılmıştı biliyorsunuz devlet hastanesinde doğumda stajerler oluyor stajerler dikmeye çalıştı 1 saat uğraştılar beceremediler doktoru çağırdılar o yaptı dikiş o kadar ağrılıydı ki doğumdan zordu ben o sırada çok kan kaybetmişim ateşim 39 olmuş ve nabzım yükselmiş 2 gün hastanede yattım sürekli kan verdiler sonra sağsalim çıktık çok şükür 🤲🏻🌸