Hamileliğimin 27+2 haftasında Metro hastanesinde Tahir Hakan Erdeme gidiyorum fakat memnun değiliz sanırım yani doktor hakkında olumlu şeyler duyduk ama bize yaklaşımı farklı aile hekimi de Ferhat Erol’a gitmemi söyledi daha önce gidip bir fikri olan var mı acaba 😒🙏