Nagihan88 canım benimde boğaz ağrım dün akşamdan beri var. Tek belirti değilmiş. Bademcik zaten başlı başına hiç değilmiş. Kusma ishal tat ve koku alamama var mı bende yok ama öok korkuyorum o kadad dikkkat ettim son haftalarım kaldı inşallah bir sorun değildir normal ağrıdır kuzenim kardeşim falan da böyle oldu klimada kalmışlar 1 hafta boğaz ağrısı çektiler sesleri gitti ama birşey olmadı düzeldiler inşallah rabbim bizi evladımız için korur