DilaraCavus hayır canım bilakis çok faydalı. Bir çok doktor aynı şeyi söylemekle birlikte bu konu ile ilgili canan karatay in bir konuşmasını dinledim. Yenidoğan sarılığı olan bebeklerin göbek kordonunda d vitamini eser miktarda yani çok çok düşük cikar dedi. Sarılık olan yenidoğan da uv isinli kuvoze yani d vitamini üretmesini sağlayan ışın verilerek tedavi edilir dedi. Ben her 12.30 13.00 arası muhakkak gunesleniyirum. Zaten ağustos ayı sonuna kadar güneş ışığının faydası vardır, yani güneş ışığının dik geldiği aylar. Sonbahar ve kış aylarında ışın yatay geldiği için d vitamini de üretilemez 👍