Seymo Merhaba arkadaslar 9. Haftamda bos gebelik sebebi ile operrasyon gecirdim ilk gebeligimdi doktor 2 ay sonra tekrar deneyebilirsiniz dedi istegim ayni ama cesaretm biraz dustu bu durumu yasayan varsa düşüncelerinizi paylasir misiniz 🙄