ozgeaa 37+2 çatı muayenem yapıldı çatımın biraz dar ve bebeğim kanala yerleşmemiş 😔 bugün 38+2 olduk çatı muayenem var inş bebeğim kanala yerleşmiştir.. ### **Normaldoğum çok istiyorum **
Hanifee1273 ozgeaa bebek bazen son dk kanala bile yerleşebilir bugün yerleşmemiş olması normal doğum olmayacağı anlamına gelmez 💫
Hanifee1273 Ebruaybars ben kendim hissetmiyorum şahsen . Ama belirtileri yazıyor nette idrarda sıkışıklık göbek düşmesi orada baskı hissi bunlar varsa kanala girmiş demek miş.