Bugün muayeneye gideceğim. 20.haftadayım. Detaylı ultrasonu doktora soracağım. 3 hafta önce gittiğimde bebeğim kendini bir yere kilitledi, cinsiyetini göstermedi. Hiç hareket etmedi dakikalarca. Bu sefer çok hareketli olmasını istiyorum. Gitmeden önce çikolata ye filan diyorlar ama doğru mu acaba