13 haftalık hamileyim geçen hafta leke gördüm panik yapmaya başladım doktorumu aradım gel dedi gittim progestan ilaç verdi sabah akşam kullanmam gerektiğini söyledi yine devam ediyor tek tük bu hafta sonu yine geldi ilk günki gibi tekrar aradım korkulcak bişi olmadığını ama ben panik yaptığım için başka bir hastaneye yönlendirdi muane edildim bakıldım eski kan olduğunu korkulcak bişi olmadığını söylediler çok şükür şimdi içim rahat 🙏🏻