Elvan_sare Kızlar benim minik kızım gelmiyor acelemi ediyorum bilmiyorum ama kırk haftalık olduk sancı yok agrı yok birde kendimi çook iyi hissediyorum yerini mi sevdi acaba normal doğum dedi doktorum inşallah dönmediyse on gün önceki kontrol de
zynpzynpzynp Benimle aynı şeyleri yaşayanları görünce üzülsem mi sevinsem mi kararsız kalıyorum 🙈 benimde son 4 ama hiç bir belirti yok. Son 20 olduğundan beri hergün doğum olur diye bekliyorum. Hevesim kaçacak yakında 😄
Serpil51 Bekleyin ben 40+5 de doğum yaptım o güne kadar hiç belirtim yoktu bir anda suyum geldi inşallah sizde bir an önce kucağınıza alırsınız