Dzeyy Zehra333 5 üzeri olunca gebelik var demek normalde ama bi kaç gün spnra tekrar kan verip ne kadar yükseldiğine bakman lazım
Zehra333 Tugce1803 tamam canım teşekkür ederim ama internette bir doktor 5 ve üzeriyse sağlıklı yazmış
Tugce1803 Zehra333 10 ve üzeri olunca sağlıklı yumurtlama olmuş demek canım🤚🏻Yine de kendi doktoruna sorarsın💁🏻♀️
Nasippp Dzeyy progesteron mu 5 üzeri olunca gebelik var oluyor yanlışınız var zannımca🧐 beta 5 üstü olunca gebelik oluyor 😁