Seraparsln Doğum korkusu ister istemez herkeste oluyor. Özellikle olumsuz tecrübeleri okumak insanda "acaba?"lara neden oluyor. Ama şöyle düşün annelerimiz, anneannelerimiz, babaannemlerimiz, çevremizdeki birçok insan doğuruyor ve hiçbir şey de olmamış. Bizde yaparız. Yani o insanlar bizden daha üstün daha yetenekli varlıklar değillerdi; o yüzden sen de yaparsın ben de yaparım. Tabiki ağrısı, sancısı olacak ama yıllardır her ayın belli günü adet sancısı çekmedik mi? Adet sancısının biraz daha şiddetlisini çekicez ama sonucu muhteşem olacak. Kadınlar güçlüdür istediklerinde her şeyi yaparlar. O yüzden sen de korkunu bastırmaya çalış. Maksimum 7-8 saat içinde bitecek bir şey için aylarını zehir etme.