dseyma Kızlar çatlaklar için bir sürü başlıkta bişeyler okuduk ama acıbadem sütünü ben daha önce duymamıştım. Bu konuda fikri olan var mı? Ya da kullanıp faydasını gören?
ipeksfr dseyma ben aldım acı badem sütü. Bebak marka . Eskiden onu kullanırlarmış hep. İyi güzel de sanki çokta nemlendirmiyor gibi geliyor bana . Yağlar dha uzun süre nemini koruyor cnm
deletedmom43 dseyma Bende acıbadem yağı diye biliyorum canım. Normal badem yağı tüylenme yapıyor, acıbadem yağı kullan dediler
Hcrksk Canım acı badem sütü bebak adlı markanın .çok uzun yıllardır üretilir ve ben de çatlamamak için onu kullanılıyorum.tüm marketlerde fln var.büyük boyu 15 tl idi
Hcrksk dseyma al canım benim teyzem kullanırdı ben çok küçükken.çok faydalı.ben makyajımı dahi onla siliyorum
Rumessa Ah onuda kullandım, sonuç değişmedi bacım. Acıbadem sütü, bebe yağı, vazelin, hindistan cevizi yağı..... 28. Haftamda çatladım. Böyle pembe pembe🙈 Olacağı varsa oluyor. Genetik işte..