minnakmina Kumru2960 3 yıl önce dogum yaptım orda ama şimdi o doktor yok bir post var seni ona etiketliyim ordan oku
Kumru2960 Esrakhraman ya ilk doğumumda başka hastanede yaptım doğumdan sonra oda verildi sacımı doğum hane de cektim. Ama sanırım Esenler medipolde sacını odanda çekiyormussun belli bir süre bilgin var mı bu konu hakkında
Kumru2960 Esrakhraman birde pandemiden dolayı eşi yanına refakatçi veriyorlar mı vermiyorlar mı aceeeppp. Bu arada az kalmıs rabbim bir avazda kurtarsın bacımmm