helenismom Hanımlar 9+0 ım. 3 gün sonra İst dan İzmire seyahat edeceğim doktorum sorun olmaz dedi ama tedirginim. Aranızda seyahat eden oldu mu ?
edaelifokmn helenismom eğer bulantı kusmaların yoksa o yol sana eziyet olmayacaksa hiçbir sakınca yok bence
maras46 helenismom canım ben bebisimi 7. Haftalarda öğrendim öncesinde haberim yokken özel araçla 12 saatlik yol gittim çok şükür bir sıkıntı çıkmadı
Serrax helenismom ben de 4 haftalıkken ankaradan antalyaya gidip dönmüştüm bir sorun olmadı çok şükür.
Sevmmmm helenismom ben Aydın’dan Adana’ya geldim gittim kaç kere hiçbir sorun olmaz yalnızca bel sırt ağrısı olmuştu ona göre yastık götürebilirsiniz