Evet arkadaslar bende 7 gunluk anne olarak. Buraya doğumumu dusuncelerımı yazmak ıstedım . Normal doğum korkumdan dolayı planlı sezeryan ıstemıstım ama ondanda korkuyodum burda. Poztf negtf bırsurru yazı okumustum her neyse. Sabh yatısım yapıldı. Damar yolu vs derken amelıyt saatım geldı. Sondayı uyustuktan snra takıldı. Zaten bebegın cıkması 4 dk gbı bısı suruyor. Orda bebek cıktıktan sonra ınanın vakıt gecmıyor bıranonce kucagna alıp koklmak ıstıyosun amelıyt bıtnekdr okadr sıkılmıstımkı sankı zaman durdu gecmek bılmemıstı hernyese amelıyt bıttı odama gectım bebısımı getrdıler emzırmek ıcın okadar guzel okadar tarfsızkı bı duyguymus o an herseyı unutyosunuz amelıyt sonrası. 3 4 kez karnıma bastrdı doktorum. Onun dısında kum torbası vs konulmadı karnıma. O bastrmalar canımı cok yakmıstı yoksa amelıyt yerımde dıkıslerımde falan herhangı acı hısstemıyordum 6 sattın sonunda hc bısı yokmus gbı otrup kalktım yurudum. Hıc yatmadım sabahkdr. Inanın ben yaptysam herkez yapar. Okadr korkuyordumkı. Hc korktugum gbı deılmıs. Ben ayagımı arı soktu dıye 2 gun aglayan bı ınsanım dunsunun okadr mız mız canı kıymetlı bırıyım ben yaptusam herkz yapar. Kendınızı motıve edın. Hc bırseyden korkmayın bebıısınızı sag saglım kucagnıza aldgınzda herseyı unutyosunuz. Uzun oldu ama sorusu olan yazablır cewplayablırım 🙏