Ebruaybars byhn-85 daha çok nerede hissediyorsun hareketlerini canım bnmki bı asapgida bı yukarıda bı yanda çözemiyorum başı poposu nerede diye
Mihriban55 Benim bebek hareketleri bu hafta azaldı. Ama az olan hareketler de genelde aşağıda oluyor.