İlk gebeliğim tecrübesizim o yüzden en ufak bi durumda cok endişelenıyorum karnımın üst bölgesinden dııırr diye bi ses geldi ama suyum falan gelmedi hafif bi adet agrısı gbi agrı hissettim ondan öncede 34 haftalık gebeyim bebek gelmiyordur dmi midem falan mı guruldadı acaba nişan falanda gelmedi boşuna panik oldum dimi 😬