Merve9425 mervoss valla günde 3 posta kalıp yeniliyorum buzlukta bende dediğin gibi fena sıcak basıyor 😂😂😂
Hsrtfrht Aynı ben her dakıka elımde buzluk kabıyla gezıyorum donuyo bı daha yıyorum suda lımonata da ıcıne atıyorum onlarıda alıp yıyorum kıtır kıtır ımmm ımm
Merve9425 Giz4110 aynen canım ya benimde aklıma geldi küçükkende toprak yerdim oda aynı Demir eksikliğinden büyük ihtimalle 😅🙈
Giz4110 Merve9425 ah hep dertler aynı ben de kahve kaşıklardım eskiden 😂 toprak, buz, kahve ve duvar sıvası yemek hep demir eksikliği canım 😊 minnak için ekstra takviye verir mutlaka doktorun🥰
Merve9425 prensesim35 ahahaha benim eşim alıştı artık kış dahil hiç. Normal su bile içemiyorum hep soğuk su ve buz yiyorum yaz kış 😅
prensesim35 Merve9425 normaşde bnde soğuk içiyodum ama hamilelikte izin vermio sürekli takip edio su soğuk mu die
annecikk_ Merve9425 valla once soguk su bile icemezdim yazin ilik su icerdim suan bende buza takildim sulari soguttukca icim daha cok yaniyor daha cok icesim geliyor
Merve9425 _Semtember_ çarşamba kontrolüm var bi doktora danışayım benim durumumda bi baksın bari belki ilaç verir zaten son zamanlardayız artık 38 haftadayız şükür hasta olmuyorum Allah tan 😅
damlaaax18 Merve9425 ben limonatayı buz kalıplarına koyup dondurup yiyorum inşallah bişey olmaz ya en fazla üşütürüz 😂😂