Bugün tam 8+0 olduk ama karnım resmen patlayacak okadar sertki bazen şimdiden böyleyse doguma kadar daha nekadar büyüyebilir diye düşünüyorum😕 tabi çatlama konusuda çok korkutuyor beni. oyüzden bugünden itibaren bebe yagınsürmeye başladım. Siz neler yapıyorsunuz