Şu foruma girmeye başladığım günden beri yaklaşık dört beş aydır hep aynı kız isimleri yazılıyor.herkes aynı şeyleri koyacak farklı diye. Söyleyeyim hemen 😁 Asel , mira, Mina, Lina, Lima .... Bı kaç iz isimleri başlığına bak zaten göreceksin aynı isimler olduğunu. Benim de kızım olacak adi nazlı bilge. Fikir olsun. Ömrü güzel olsun.😊