Canım benim kasıklarımda ve yan taraflarımda ağrı vardı doktoruma bildirdim ayakları kasıklarımın üstünde olduğu için ağrının normal oldugunu söyle yan taraflar içinde bebek hareket ettikçe su çarpıyor ondan ağrın olur dedi tamamiyle bebeğin hareketlerinden yani korkulacak birşey yokmuş 😊