Merhaba hanımlar.
Hamileliğimin 17 haftasına yeni girdim yaklaşık 1 aydır kaşıntım var. 2 haftadırda rahatsız edici düzeyde seyrediyor geceleri uyanıyorum nerdeyse kanıyana kadar kalıyorum kan testim temiz çıktı ama kaşıntım geçmedi.Sağlık ocağındaki doktor alvin diye bi krem verdi ama hiç bir işe yaramadı. Abartı gibi gelicek ama artık psikolojim bozuldu hamileliğim zehir oldu.
Böyle bi durum yaşıyan var mı varsa nasıl geçti yardımcı olabilirseniz sevinirim.