Suveydaa Nzdla afiyet olsun kuzum 😊 günde bir porsiyon dondurma kalsiyum açısından yenmeliymiş bir yerde okumuştum 😊
Yaseminakkoyunk Nzdla bebeğe değil sana olur canım. Bende her gün dondurma yiyorum ve bademciklerim bayramdan beri düzelmedi bu yönden dikkat etmekte fayda var soğuk şeyler tüketmemeliyiz ama bebeğe bit zararı yok
Cansu_ertem Nzdla oooo yürüyüş bahanesiyle her gün dondurmacıya gittik kaç hafta. Hiç bişey olmadı şükür rahat rahat ye 😂😂
Nzdla Yaseminakkoyunk ay hele ben sabahları boğaz ağrısından ölüyorum bazı sabahlar virüsmu.oldum acaba boğazım nie böyle kötü diyorum😂
Tatlisannedilekk Nzdla kıştan beri hergün dondurma yiyorum🤭 33haftalığım şimdiye kadar bir sıkıntım olmadı cok şükür
Nzdla Tatlisannedilekk doğunca sıkıntı olur diyolar ama olsun yemeye devam bide okadar sansisimki tüm yazı gördüm hem sicak iyice bunaliyo insan
Cansu_ertem Nzdla yok reflü yatağında yatıyo biberonla süt vermeye kalkmazsam sadece fazlasını kusuyo peynirleşmiş şekilde
Tatlisannedilekk Nzdla sen her denilene inanma cnm ağzı olan konuşuyor boşver, bu sıcaklarda çok iyi gidiyor
mikican Nzdla 1 ay boyunca her gün günde 1 bazen 2 dondurma yedim sonuç suyum fazlalıştı 🤦🏼♀️ Şuan yasakladı doktorum maalesef. Dikkat etmekte fayda var
Nilaykirikbas5516 Nzdla yok canım hiç korkma sen zaten besinler midemizden bebeğe ulaşana kadar isiniyomus vücudumuzun isisina