Arkadaşlar , 19 haftalık olmama rağmen kendime düzgün bi dr bulamadım. En son tavsiye üzerine Özel çapa hastanesi Ayşe Şifa hanıma gittim muhteşem bi dr tamam süper fakat şimdi de hastaneyi kafama takıyorum aranızda özel Çapa’da doğum yapan vAr mı acaba