Sedocan01 Arkadaşlar bazen baya asagıda hissediyorum afedersiniz WC de silerken sanki oram da bir şey var gibi geliyor yavaşça oturuyorum geri yukarı gidiyor bınun neden nedir doktora gittim sormayı unuttum
Hsjsjj Bebek kanala inmiş olabilir canım benimde öyle sanki bacak aramda top varmış gibi hissediyorum batma ağrı falan oluyo arada. Doktorum bebek aşağıda ondan dedi