Feerihan 19 haftadayım sadece decavit kullanıyorum perşembe gideceğim doktora siz neler kullanıyorsunuz??
Feerihan minikmucizem1_ gyno onuda yazdı bana da ne zaman başladınız ve ikisini aynı anda mı içiyorsunuz
Busrahemsire Regenezis max günde 1 ve ferrum günde 2 Haftadan beri kullanıyorum her ikisini de şuan 37.haftadaym hala devam 🤗
Feerihan Busrahemsire regenezis ben iki kutu kullandım daha kullanma dediler bunları da öylesine verdi sağlık ocağı değerlerime bakmadılar henüz bende kendimi iyi hissediyorum diye içesim yok ama bilmiyorum decavit içiyorum sadece gyno da içeyim bari
Aaannesi Feerihan decavit,devit,gyno ferro sanol o haftalarda bunları kullanıyodum.Suan ek olarak magnezyumda alıyorum.
Busrahemsire Vitaminleri aksatmayin bana kalırsa ilerleyen haftalarda bebeğinizde gelişim geeikigi gözlenebilir
Enfal 10 haftalık hamileyim sadece pregno marin kullanıyorum demir ilacı magnezyum falan ne zmn kullanılmaya başlanıyor kızlar