Merhaba arkadaşlar doğunun ücra bi yerinde yaşıyorum hastane filan başka ilçede eşimde işi gereği çok fazla nöbet tutuyor bazende göreve gitmek zorunda kalıyor. Tabi gelince de perti çıkıyor ve acayip uyuyor hiç uyanmıyor diyebilirim. Gerci son zamanlarda bu hep boyle.Bugün ateşledim ve uyandıramadim 36+2 haftalikta hamileyim bu korkum yüzünden sezeryan istiyorum. Acaba yanliş mi düşünüyorum 🤔 Bi akıl verin lütfen