Merhaba arkadaşlar 3-4 ay once esımde sıgıl cıktı esım onu et benı sanmıstı o ara doktora gitmedi. ama baktı bırken ıkı oldu ıkıyken dort oldu korktu gttı o ara anlasıldı siğil olduğu. kriyoterapıyle yakıldı siğil düştü. 1 ay once yakıldı. ama şöyle bı durum var banada bulastı galıba dun makatımda ve vajınamın yanında aynı oyle bısey gördüm. sabah kadın doğuma randevu aldım. cocuk dusunuyoruz gecen ay kımyasal yasadm. bu ayda yumurtlamayı değerlendirdik yarın yumurtlama gününün ustunden 4 gun gecmıs olcak acaba yarın kan testı yaparsa cıkar mı kı 4 gunde betada çünkü bebek olusuyosa zararı olmaz mı ki?