Tontinimontin Sekersizkola ben aldım sırt çantası değil normal kol çantası gibi olandan ancak sığar içine eşyalar ileride de kullanırsın
Busrakivanc Sekersizkola ben normal sırt çantası aldım şu an bir yaşındayız kol çantasını aldım aşırı memnunum çok geniş bebek büyüdükçe çanta fazla yer kaplıyor oyuncağıdır biberonudur yemeğidir vs cok kullanışlı
Sekersizkola Tontinimontin ben de ondan almak istiyorum, sırt çantası kullanamıyorum, ama çok büyük valiz gibi şeklinde yorumlar okudum
Busrakivanc Sekersizkola canım kesinlikle öneriyorum çok kolaylık geniş olması bir yaşnda oğlum sırt çantası kullanıyordum artık sığmıyor bunu aldım çok rahatladım oyuncağıdır yemeğidir falan herşey sığıyor
Sekersizkola Busrakivanc tamamdır teşekkür ederim, çok bavul gibi değilse bunu almayı planlıyorum ben de
Ozgeke61 Busrakivanc bende bu çantadan aldım. Bebişlerin kendisi küçük ama ihtiyaçları çok bu yüzden normalden biraz daha büyük olması bence avantajlı
Asl90 Kesinlikle valiz büyüklüğünde değil yorumlar abartılı büyük kol çantası şeklinde çanta kadar küçük beklemeyin tabiki