Benim alt kolumun iç kısmında bir kaç gündür içerden yanma hisli kaşıntı vardı kaşıdıkça küçük küçük kabarma gibi oluyordu. Ne sürdüysem fayda etmedi bir kaç gündür suyu maalesrf az tükettim ona yordum. İki gündür yine düzenli su içiyorum sanki düzelir gibi oldu. Hepimize geçmiş olsun kızlar kaşıntı gerçekten de başa belaymış.