Benim 27 haftamdan beri rahmim açık ve bebeğim doğum pozisyonunu almış kanala inmiş şuan 37+4 olduk gelmedi daha 😊 ama senin çok dikkat etmen gerekiyo ben sürekli uzanıyodum kalkmıyodum progesteron kullanıyodum ve iğne yapıyordum 4 günde bir adı şuan aklıma gelmiyo ama. Sende çok dikkat et canm Allah acılarını yaşatmasın bizlere ♥️🤲