Deletedmom417 Nasıl dakika tutucaz ya bana arada bi adet sancısı gibi sancı geliyor dakikayı nasıl tutayım ki arada bir giren sancı değil girdiği zaman yarım saat tutan bir sancı bu yalancı sancı mı yoksa adet sancısı bebek büyüdüğü için falanmı
glsmmc Deletedmom417 hahaha valla ben de hep aynı şeyi düşünüyorum bilen biri yazsın ben de kenarda bekleyim
busra2512 Deletedmom417 bende şu sancı olayını çok merak ediyorum 38+2 oldum ilk doğumum nasıl bir his acaba 🤔😀
Deletedmom417 glsmmc 🤣bende ama senin kac haftalik benim daha var doguma ama sıkıldım dogurmıyorum diye bende post açıcam 😔
glsmmc Deletedmom417 37+3 oldum 4 dk önce 😂 ya ben de pazar günü başlayacağım post açmaya 38 dolmuş oluyor çünkü ve artık bebeğimi görmek istiyorum 😁
Deletedmom417 glsmmc ay masallah senin tam zamanin bende 32+4 oldum ama vallaha dogurmak istiyirum 😂 sanki 10 yıldır hamileyim ne bitmez hamilelikmiş be🤭
glsmmc Deletedmom417 ooo senin daha biraz varmış ama inşallah hızlıca geçer. Ben çok erken öğrendim gebeliğimi o yüzden galiba bir türlü geçmek bilmiyor 😂
Deletedmom417 glsmmc bende çok erken öğrendim 😁dr 2 haftalık anca demisti 🤣o yüzden banada 10 yıl gibi geliyor🥴