Aybuke17 Nar çanta kullanıyoruz 2 yıldır,bu markadan sonra yüzlerce benzer(çakma) modeli çıktı.Ben kalitesinden,kullanışından çok çok memnunum.Ön gözünde termal bölümler var,mama su için vs.yan gözleri ıslak mendilin paketini açmadan almak için tasarlanmış.İçinde de bir çok gözü var.
Anne-bebek çantası bence sırt modeli olmalı çünkü bebek kucaktayken de taşımanız gereken durumlar olabiliyor.Kol veya valiz tipi ile asla rahat edilmez.