dilara92 Merhaba kızlar, İki tetanoz aşısı arasında 6 hafta olması sıkıntı olur mu ? Bilgisi olan var mı?
Meriwa dilara92 hemşirenize sorun bence 1 ay olması gerekiyor diye biliyorum istisna durumlar olabilir canm bence
fatmayt dilara92 en az 1 ay olmasi lazim bende 6 hafta sonra vurundum ikinciyi hemsire 1 aydan erken olmasin gec olmasi problem degil dedi ama yanlis hatirlamiyorsam dogumdan bi ay once bitmis olmasi gerekiyordu.
dilara92 Cevaplar için cok tesekkür ederim. Tatildeyim şuan ve aşı kartımı almayı unutmuşum yanıma,burada ki saglık olacagı yapar mı aşı kartı olmadan bilemedim 🤷♀️
Unlukacar dilara92 canım ben ilk aşımı 17. Haftada 2. Dozu da 27. Haftada yaptırdım sağlık ocagındaki ebe ayarladı tarihlerini 3.dozu 10 ekimde vurunacagım