Merhaba kızlar serklaj dikişim var bugün bebeğim bas aşağı olmuş ama kanala düşmemiş oda çatımın cok dar olduğunu norml doğum yapamayacağımı söyledi doktor serklaj dikişin sezeryandan sonra Alttan uyuşukken bi makas yardımıyla alacağını söyledi sizinde mi öyle dedi doktorunuz yksa seseryanda açınca dikiş görünür mü