DuyguDemir3 Arkadaşlar merhaba , bugün çatı muayenesi oldum 39+3üm pembe lekelenmeolabilir dedi doktor ama Kahve rengi kırmızı bi akıntım Oldu kanama gibi normal Mi Acaba ??? Yaşayan Var mı ???