Aysenur45 ben 38 den sonra boyle aha bugün gelecek diye hep tetikde bekledim ama ne bilebilirdim 42 inci haftada doguracagimi 😁40 dan sonraa bunalmıştım sıcaklar bi yandan ,migde yanmam bi yandan, ayak şişmem bi yandan hergun insallah bugun doğururum diye dua ederdim. Ne zaman ümidimi kestim kızım ben geliyorum anneeeee dedii.. her zamanki gibi sabah hastaneye kontrole giderken metroda bi anda sancim tuttu ertesi sabah 6 da kizim kollarimdaydi cok şükür. Bebislerimiz ne zaman gelmek isterse o zaman geliyor