elaanurr 32+1 deyim bugün doktor kontrolüm vardı karnım sertleşiyor diye nst ye bağladılar ağrılarım çıktı ama benim hissettiğim ağrı falan yok.. alttan muayene etti açılmam var ve rahim ağzım kısalmış bebek doğum pozisyonu almış hastaneye yatırdılar ciğer geliştirici iğne ilaç vereceklerini tutabilecekleri kadar tutmaya çalışacaklarını söylediler bende korkuyorum gelişimi iyi 35 haftayla uyumlu 2350 kg dedi ama küçük daha 😔