Iyi geceler hanimlar bu hastanede daha once dogum yapmis olsan ya da suanda gebelik takibini orada yaptirip dogumunu orada planlayan var mi?Fiyat olarak cok uygun ama internetteki yorumlari cok kotu ozel hastane olark tek sansim orasiydi ikilemde kaldim