Hanzade06 Merhaba sevgili anneler 🥰 Kızımıza isim arıyoruz Ilk isim olarak Gökçen düşünüyoruz yanına hangi isimler güzel olur fikir verirseniz çok sevinirim 💟😍 Gökçen ….. ?
Merve9425 Hanzade06 benimde kız canım 38 haftaya girdik 💖ELİSA 💖ismini koyucaz rabbim nasip ederse inşallah 😊
merveovunc Homeless20 benimde kızım olucak inşallah 🙏 bende yade ismini düşünüyorum ama yanına bir isim daha istiyorum ♥️🥰
ilknurosman Homeless20 gökçen bade olabilir mesela degisik ve az kullanilan bir isim 😜 bende nehir bade koyucam prensesime 🤩
ilknurosman ilknurosman aaa ne guzel canim kizimin adaşı çıktı nehir bade sanki bir kelimede butunmus gibi duruyor herkes ayni seyi soyluyor bence cok yakisiyo nehir nade isimleriyle yasasinlar insallah nehir badelerimiz 💓
ilknurosman Nil_ ama kuran-ı kerim dede geçiyor canim bade evet turkce anlami şarap biliyorum ben sadece bi fikir olsun diye soyledim siz bilirsiniz
Homeless20 merveovunc hmm evet duru yade güzel oluyor burcu yade nasıl ? Bi an aklıma o geldi ama bence yade tek daha hoş