Bsrkbt egemommm evet normal bende 4 hafta 3 günlük olacak ayaklarıma kasıklarıma sürekli bir kramp giriyor ilk bebek galiba 🤗
egemommm Busraanur hergün 1 saat yürüyorum kilo vermek için ve markette çalışıyorum dinlenmek hiiiç mümkün değil canım ya
Busraanur egemommm Rabbim kolaylık versin canım işin yorucuymus zaten bi müddet yürümeye ara ver istersen.
Selin_34 Aynı sorun bendede var ☺️ Bende yni öğrendim gebe olduğumu. Kasıklarım , bacaklarım ve belimde ağrı var. Sanli regl olcakms gibi. Ama normaldir diye umuyorum. Bende ekimde bi düşük yapmıştım☺️
Sulemsi10 egemommm evet bende bilmıyorken vardı ağrım.adet olacam diye bekliyordum meğer hamileymişim 🙃