Tugcike Arkadaşlar orda dokror ve dogum ücreti bilen varmi.? Tavsiye eder misiniz memnun kalan yada kalmayan varmi.?
Sevdasoner Tugcike valla bende orada doğum yapacaktım ama bana doktorum orayı hiç tavsiye etmedi hic iyi şeyler söylenmiyormuş odaları da küçük ve basıkmış ameliyathane içinde iyi konuşmadılar